آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

و آراد آمد .....

خبر فوری

1390/7/12 19:46
نویسنده : الهام و علی
631 بازدید
اشتراک گذاری

به اطلاع میرساند که طی دوساعت گذشته آراد خان در حالی که فقط پنج ماه و دوازده روز بیشتر سن نداشتن توانستن برای اولین بار و توسط متخصصین داخلی ( خود آراد) دست به کار فوق العاده ای زده و جلوس اجلاس نمایند( برای اولین بار تونست بشینه) به سلامتی آراد بزن دست خوشگله رو ..............

اولین نشست رسمی آراد

پنج ثانیه پس از اولین جلوس و در حال سقوط

خوشحالی پس از سقوط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آرين
14 مهر 90 13:43
الهي هميشه بخندي آراد جون.. اينطوري پيش بري زود زود راه ميري خاله
مامان آرين
14 مهر 90 14:07
خيلي دلم دلم تنگ شده برات الهام جون.. كاش ميشد هم و ببينيم.. هر وقت آنلاين بودي بگو از طريق ني ني گپ با هم چت كنيم..راستي آراد دندون در نيورد؟ دارم براي ارشد ميخونم برام دعا كن البته امسال آزمايشي شركت ميكنم.. آراد رو ببوس
مامان آرين
17 مهر 90 10:38
آراد عزبز روز جهاني كودك رو بهت تبريك ميگم ..
عمووووووووو از ایلام
24 مهر 90 23:21
سلام عمو جان خدا حفظت کنه - خیلی شبیه باباتی - البته بابات هم بامزه س هم دوست داشتنی تو هم همینطور راستی بابات که خیلی بی معرفت شده لااقل تو نباش سلام برسون همیشه اراد بمون و همیشه در اوج ریاست هم نکن خوب نیس - تا انجایی که می دونم بابات جاه طلب نیس تو هم نباش من هم دوست دارم منتظر عکسای بعدیت می مونم
نعمتی زاد
23 آبان 90 23:37
سلام کوچولو ، به این دنیای پر از هیاهو خوش آمدی! ایشالا که همیشه خنده بر لب و شادی در دل داشته باشی. پایدار باشی.
مونا
26 آذر 90 22:45
ایشالله بزرگ بشی و هواپیمای خوشبختی رو تو باند زندگی بشینونی گلم...........مبارکه....به ماهم سربزنید.بووووووووووس