آرادآراد، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

و آراد آمد .....

فرشته من

1390/7/3 19:44
نویسنده : الهام و علی
519 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا وقتی که خوابی خوب نگات میکنم مثل فرشته ها پاک و معصومی .امیدوارم که تا همیشه همینطوری پاک بمونی عزیزم. نمیدونم تا حالا که پنج ماهه شدی فهمیدی که مامان چقدر دوست داره یا که هنوز زوده که بفهمی.اما میخوام بدونی اگه نفس میکشم اگه امیدی واسه زندگی کردن دارم فقط و فقط به امید دیدن اینده درخشان تو پسرم.روزی که ببینم جون رشید و برومندی شدی و پله های ترقی رو یکی بعد دیگری طی میکنی .یعنی تا اون موقع من زندم....این روزا که دلم خیلی گرفته فقط صدای خنده های تو که مرهم دل شکستمه از این بابت خیلی ازت ممنونم فرشته من.مگه میشه ادم تو چند قدمیش یه فرشته باشه و دلشکسته باشه نه این عین ناشکریه خدایا منو ببخش......

تو اومدی و منو لایق مادر بودن کردی بازم ازت ممنونم پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرين
4 مهر 90 16:04
سلام خاله جون اگه اونجا بودم يه گاز كوچولو ميگرفتمت الهي كه هميشه شاد باشي و همينطوري بخندي.. اميدوارم با آرين دوستهاي خوبي بشين ،الهام جان مراقب پسرمون باش